miercuri, 8 februarie 2017

De atunci ne-am vazut de multe ori. Venea la mine doar in weekend, pentru ca medicina era un soi de prima dragoste. Oamenii care se iubesc mult atunci cand fac sex o resimt ca si cum ar fi pentru ultima data : sunt disperati, alearga impreuna prin gradinile Paradisului haituiti parca de un animal nemilos aflat pe urmele lor, cad in orgasm ca si cum s-ar arunca in gol, la final simt nevoia sa moara ca sa ramana totul astfel, neschimbat. Cand o futeam pe Ramona insa era intotdeauna de parca o faceam pentru prima oara. Era mereu una noua, fara sa fie alta, adica se descotorosea de haina cu aceeasi rusine, ma mangaia timid si ma primea cu aceeasi teama si curiozitate. Uneori ma gandeam ca poate faptul ca ne futem ii trebuia de fapt la facultate, ca isi lua notite si visa sa fie eminenta in orice tine de patologia sexuala. O data am vrut sa-i spun ca ma face fericit, dar a intuit si mi-a acoperit gura cu palma ei mica, crenguta de maslin. Altadata mi-a implorat sa-i fac un copil. Mi-ar fi placut sa fiu inspirat si sa-i acopar buzele inainte de a spune-o. N-am fost. I-am spus, am unul Ramo. Nu m-a crezut. Aproape te inteleg, pe zi ce trece imi este si mie tot mai greu sa cred. A vrut sa stie mai multe. Am tacut. Iar intr-o zi am asteptat-o si sambata si duminica. N-a aparut. Am sunat-o. Mi-a spus ca se apropie examenul de licenta si ca are mult de invatat. I-am urat succes. Apoi la fel urmatorul weekend, si celalalt. Nu m-a sunat niciodata. Nu am sunat-o nici eu. Acumulam furie. Am sunat-o intr-o luni, bine ma, nu dai niciun semn doua saptamani? Ti-ai luat cordac? Am mult de invatat mi-a spus dar parca nu era vocea ei. Bai, n-ai gasit macar doua ore, cat sa mancam o pizza, cat sa radem un pic,cat sa ejaculez odata, din astea... O certam. Nic, te rog, sunt suprasolicitata, nu am chef de nimic, nu mai am aer sa respir, licenta asta ma omoara. Iti promit ca te sun dupa ce termin cu nebunia asta, o sa fie bine Nic. La un moment dat mi-a inchis. Azi se fac cam trei ani de cand Ramona si-a luat licenta; acum lucreaza intr-un spital, posteaza pe facebook fotografii in care rade fericita, citate din scriitori contemporani, isi traieste viata. Si nu, nu m-a mai sunat. Probabil n-o va mai face niciodata.

Niciun comentariu: