sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Dar pana sa futem vedete mondene pe bani multi, nu vrei sa futem anonime disperate moca? Am spus tare sa auda si alea doua. Si-au lasat capul in farfurie si au ras. Fute-le tu, mi-a spus, eu n-am chef in seara asta, cred ca o sa scriu ceva. S-a ridicat si a plecat. Am spus la revedere, el n-a spus nimic. Am ramas singur ca un prost si ma uitam pe fereastra. Nu vedeam mare lucru pentru ca era intuneric. Inauntru vesnicul meci de handbal, activa ospatari care alergau de colo colo si astea doua, extraterestra si oaia. M-am uitat la ele, ele nu se uitau la mine, mancau si conversau. M-am uitat iar pe fereastra. A venit ospatarul, mai serviti ceva? Am cerut un pahar cu vin. Mi l-a adus. Sorbeam si mai uitam la alea. Ma gandeam, Nic, sa zicem ca le combini, pe care ai fute-o prima? Aia inalta era atat de schiloada incat iti venea sa o intrebi daca nu cumva isi tine pizda in geanta. Bine, nu inainte de a o intreba daca are una. Aia mai mica avea carne dar nu avea chip, nu stiu cum sa spun. Adica daca o vedeai stand de vorba cu o alta femeie, te scarpinai in cap si te intrebai ce pula mea are cealalta femeie de vorbeste singura. Ca s-o futi trebuia sa iti iei o ora inainte si sa ii imprastii pe corp si pe moaca acuarele, guasa, uleiuri, pastel, toate la un loc si sa-i dai o forma, un sens, chit ca la final ar putea arata ca un personaj de-al lui Miro. Sau Barau. Mi-am luat paharul cu vin si m-am dus la masa lor. Pot sa...? Mi-au facut semn ca pot sa. M-am asezat. Buna seara. Buna seara au spus si ele la unison. Eu sunt Nic. Au zis ca-s incantate. Aia inalta a luat in furculita cateva petale de salata (ca asta manca) si mi-a intins, ia si tu. Avea o voce subtire ireala. Am luat, am rumegat. Salata, pula mea. Aia mica a intepat in furculita un cartof natur (ca asta manca) si mi-a intins, ia si tu. Am luat, am molfait. Salata cu cartofi, pula mea. Aia inalta a luat in furculita doua bucatele cu ton (ca era salata cu ton) si mi-a intins ia si din asta. Am luat, am mestecat. Aia fara chip a luat in furculita o bucatica de piept de pui ( nu manca doar cartofi) si mi-a intins, ia si putin pui. Am luat, am strans bucata intre masele. Salata cu cartofi cu ton si cu piept de pui, pula mea. Aia inalta a luat in furculita doua masline verzi fara samburi si mi-a intins, ia si maslinuta. Am luat si maslinuta, acra era frate. Aia mai scunda a luat cu varful furculitei niste branza rasa presarata pe cartofi si mi-a intins, branzica? Am luat. Salata cu cartofi, ton cu piept de pui, masline verzi fara samburi si branzica rasa, pula mea. Mestecam, Ha! Nu mai aveti. Au ras. E bun Nic? Daca nu borasc in 10 minute e bun. Am baut din paharul cu vin. Au baut si ele din paharele cu cocktail, ca astea beau. Nic ai spus ca te cheama, a intrebat aia mica. Da, Nic. Ce straniu, a continuat, am avut un coleg in liceu tot asa il chema. Si de ce ar fi straniu asa ceva? Am un deja vu, a zis ea. Ce deja vu fata? Exact asa, eram cu el la masa si cu mai multi, mancam, vorbeam si radeam, el a ridicat paharul a zis la multi ani ma si a baut ultima inghititura, ca atata mai avea, si dintr-o data i s-a facut rau, s-a schimbat la fata si... Dumnezeule! Numai cand imi amintesc. A murit, a intrebat paluga. Da, pe loc. Tineam paharul in mana si mai aveam cam de o inghititura. M-am uitat la el si l-am lasat prudent jos. Am si eu un deja vu, a spus si aia inalta. Faci misto. Nu, nu mint. Oita scunda de suita atenta in ochii ei. Eram aici la masa la Trattoria cu un coleg de la serva, tot Nic il cheama, il stii? Ala de la mentenanta, poker face. Scunda a zis ca isi aminteste. Stateam cu el si ii indesam salata si ton, caci e un alintat, ii place sa te prostesti asa cu el la masa, si cum manca asa i-a sunat telefonul, a raspuns si s-a schimbat pe loc la fata, avea o iubita, pe Tina, aia de la risc, slabuta aia, il anunta ca il paraseste, era in drum spre Otopeni, pleca la un cordac in Canada. Aha, am zis, Nic, Tina, e o conspiratie la mijloc. Au negat. Atunci sa stiti ca am si eu un deja vu, le-am spus. S-au mirat. Zau. Eram la masa la Trattoria cu doua domnisoare, lucrau la corpo, si eu pentru ca tocmai ma despartisem de un amic, le tineam de urat, imi dadeau sa mananc, povesteau de deja vu-uri si la un moment dat ne-am saturat de povesti si m-au luat cu ele, m-au dus acasa bai frate si m-au futut de mi-au sarit capacele, imi tremura pula, striga si cerea mila si ele nimic, Doamne ce deja vu am avut... Se uitau la mine fara nicio expresie, nici nu radeau, nici nu pareau ofensate. La un moment dat m-au ignorat. Hei, le-am zis, uite beau paharul pana la fund, imi risc viata, dar daca scap ne cuplam la un deja vu? Aia lunga a luat o maslina si mi-a indesat-o intre buze, Nic, esti un baiat simpatic, sunt putine femei care ar rezista farmecelor tale, poate chiar niciuna... dar, a intervenit aia mica. Dar? Noi doua suntem... impreuna. Adica voi doua... am scos limba si am fluturat-o in afara. Daca iti face tie placere, cam asa ceva. Adica... am ridicat un deget si l-am introdus in gaura facuta din alte doua degete. Daca iti face tie placere, da, si asta. Adica... am intins mainile si am strans-o pe aia mica de sani. N-a schitat niciun gest. Da, Nic, pana si asta. Am intins mainile si am vrut sa o strang si pe cealalta de sani... dar tu n-ai. Nu Nic, eu nu am. Adica ma duc acasa deschid laptop, ridic browser, caut pe youtube stiri cu Andreea Esca si bat o laba din aia de prost? Nici eu nu puteam sa fiu mai explicita, a spus una din ele, nu mai conta care. Au vrut sa se ridice si sa plece. Le-am oprit. Pula mea, plec eu primul. Am crezut ca macar asta o sa ma satisfaca. Nu.

7 comentarii:

CalinC spunea...

hahahaha! a fost buna.

Anonim spunea...

M-as fute o data cu Nic Labis. Asa din curiozitate.

Stefan spunea...

din curiozitatea cui?:))

Anonim spunea...

Din curiozitatea pasaricii mele :) Am o pasarica- cu personalitate :)

Stefan spunea...

eh, fiecare pasarica pe limba cuiva moare:)))

Anonim spunea...

Ai reusit Nic. Cu articolele tale m-ai facut sa-mi umble adrenalina prin pasarica ceva de invidiat :)

Stefan spunea...

Doamne ajuta "anonim"; caci la ce e bun scrisul?:))