miercuri, 12 octombrie 2016

Nu stiu Petra, oamenii normali se despuiaza si se fut pana crapa, apoi aprind o tigara, trag din ea, iar se fut, dorm putin, indragostiti si panicati, se trezesc si iar se fut si tot asa pana dimineata cand ea se grabeste la serviciu iar el se grabeste la cealalta femeie. Ea a oftat, nu stiu ce sa spun Nic. Iar eu m-am bosumflat. Bai Rita, cand iti intra o femeie in camera si dupa cinci minute apuca sa-ti puna intrebari seara e terminata. Poti sa iei de pe raft vuvuzela cu care mergeai la meciurile cu Steaua si sa-i sufli in mecla. Nimic. Poti sa te intinzi pe jos si sa faci precum sarpele Kaa, poti sa scoti din dulap pusca de vanatoare sa armezi si sa tragi in plin, poti sa iti dregi vocea si sa canti precum Angela Gheorghiu. Nimic. Sa poti sa te asezi la fereastra, sa te fixezi pe trecerea de pietoni dinspre liceu pe unde stationeaza pizdele alea inca in formare sa scoti pula si s-o bati frumos in cap. Te stergi cu perdeaua, nu-i bai, ca-l cunosti pe prostul care schimba lenjeria. De ce faci din astea Petra, am intrebat-o furios. M-a privit mirata, ce am facut? Pula mea, vii aici si iti pui intrebari? A fost o intrebare neutra, Nic. Neutra, a? Imi bag pula in ma-ta de combinatoare, futu-va-n gura de cretine, lua-ti-as mintea aia creata in pula, intrati in inima omului si ii scuipati in ventricole, buey cretino faci misto de mine la mine in casa ma? M-ai tinut de mana, m-ai mangaiat, ce mai trebuia, sa-mi scot ochii si sa-i arunc in sus intr-un numar fabulos de magie? Buey zi mersi ca nu te arunc de la ferastra, zi mersi ca nu sunt un criminal, ah, ce draci mi-au facut, pleaca, pleaca pana nu te uit de tot! S-a ridicat calm, si-a aranjat parul si mi-a zambit. Nimeni nu raspunde mai frumos la intrebari decat asa cum o faci tu. Simteam nevoia sa ii fut un sut in cur. A iesit. Iesi! Am mai strigat odata ca sa fiu sigur. Respiram tare... atata furie. Am pus mana pe telefon, am format, am asteptat, a raspuns. Ruxandra ești acasă? Acasă da, de ce? Mă simt singur. Nu știam pe cine să sun, am o criză de anxietate, plang tot timpul, nu mănanc, nu dorm... Vin acum. A ajuns in jumatate de ora. Am intins-o in pat, am dezbracat-o, mi-am pus capul pe pubisul ei si am hohotit. Am tacut. Vrei sa facem sex? Am tacut. Vrei sa-ti sug pula? Am tacut. Vrei sa fumam? Am tacut. Vrei sa tacem? Am tacut. 

Poate am fost nepoliticos.

Un comentariu:

Roco spunea...

Nu trebuia sa taci cand a venit vorba de supt :)