miercuri, 5 octombrie 2016

Asa si cu Tina, habar nu am daca paragraful asta care il am in cap s-a intamplat, se va intampla sau chiar in timp ce ma gandesc la el se si intampla. Pentru ca stateam in fata la Universitate de dimineata si scanam fiecare studenta care intra pe usa aia. Buey Rita si intra acolo pizdaret nu gluma. Cum sa fii atent ma ca ma simteam ca leul in turma de caprioare, gata sa da iama, gata sa le sara la jugulara, caci asta e rostul lor, proastele, sa cada rapuse, sa sufere si lase loc.Ma pregateam sa scot o patura din rucsac si sa ma intind pe jos pentru somnul de dupa amiaza pentru ca nu aveam de gand sa ma car de acolo pana nu o vedeam. E placut sa ai o tinta, e placut sa te gandesti la cineva si mai ales e placut sa te faci de cacat ziua in amiaza mare in kilometru zero al orasului Bucuresti. Pe la 4 PM a aparut. De fapt am vazut o dara de praf care se apropia iute de facu. Iar in fata ei, Tina. Insotita de o alta. Mergeau una aproape de cealalta si vorbeau aprins.Nu m-a vazut. Ce femeie misto vede un prost stand in cur pe o patura la fantana? Am vrut sa strig la ea aveam gura plina pentru ca tocmai mestecam dintr-o shaorma si as fi stropit-o pe fata si probabil s-ar fi suparat pe mine, iar relatiile care incep cu suparare nu tin, de fapt nu tin pentru ca nici macar nu incep, pula mea ce delirez, apoi am vrut sa bat din palme tare, sacadat, sa creada ca e vreo manifestatie anticomunism si sa ma vada ca pe un erou, sa imi cada la picioare si sa ma trimita sa mor intr-o zi pentru crezul meu, eu sa mor si ea sa se futa cu unul mai las dar macar viu, ce boarfa esti tu Tina’n pula mea, apoi am vrut sa ma arunc de sus ca sa-i cad in fata, sa o stropesc de sange pe pantofiorii galbeni,sa se impresioneze atat de tare incat sa se aplece, sa apuce de jos inima sarita undeva in dreapta, sa o ridice si, asa batand inca, sa o sarute,apoi am vrut sa ma duc la seminar sa ma transform in profesorul de etnologie si sa o cert ca nu ia suficiente notite, sa se simta prost si sa ma invite la o cafea unde sa ma vrajeasca, eu ca un prost sa o cred si apoi sa ma abandoneze dupa ce ii dau nota aia mare si, frustrat, sa fut iar studenta aia mediocra careia ii pute gura, ii pute si la subrat si dupa doi ani ajunge asistenta mea si-mi face viata un calvar, de aia nu mi-a placut la facultate ma ca trebuia sa impart pizda cu grasii de la catedra, apoi am vrut sa accept ca sunt un ins penibil, apoi n-am mai vrut sa accept, apoi am zis sa astept. Si am asteptat. Mai tarziu a iesit cealalta. Buna, i-am zis. Buna mi-a zis si ea si m-a privit asa cum priveste Costy ce aduna pe pula dupa ce-l iubeste anal pe Marty. Pot sa te intreb ceva? Cate vreme poti inghesui totul in 3 secunde sa zicem ca poti. Da-mi te rog numarul de telefon al Tinei. Atunci duda s-a blocat. Se astepta probabil sa ii spun ca e frumoasa, sau ca o urmaresc de multa vreme, sau ca sunt vreun taran care nu – si da seama daca a ajuns sau nu in Bucuresti, din astea. A scos telefonul si mi-a dictat in transa. L-am notat repede in telefonul meu, i-am multumit si m-am carat. Dupa cativa pasi m-a strigat, hei! M-am uitat la ea. Eu sunt Crina. Buna Crina, ma bucur si la revedere Crina, ne mai vedem. 

Pluteam prin Piata Universitatii cu numarul de telefon al Tinei si nu-mi pasa daca a fost, daca va fi sau daca e.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Parca mi-e dor de Doamna Neli :)