sâmbătă, 10 septembrie 2016

Dragă Rita mi-am tras pagină de facebook. Sunt șmen acum, sunt în randul lumii, sunt tampitul care lipsea. 

 Ma tinusem drept o vreme dar nu am rezistat. Spune si tu Rita, ce ar fi mediul online fara mine? Ce ar fi retelele de socializare doar cu chermeleu, poptamas sau mango music? Nu ca ar fi ca Romania fara ponta, ca teatrul romanesc fara beligan, nu ca ar fi ca sufletul unei femei fara prostul ala care i-l striveste ceas de ceas indesandu-si pula in alte femei? Si ele la randul lor cu sufletul lipsit de un prost care puieste in alta parte... si tot asa. E clar. Si ca veni vorba, dude, fute orice femeie, bucura-te de ea, dar nu iti face vreo iluzie - nu va fi niciodata a ta, va fi doar a insului care o inseala. Intotdeauna. Anunt : Femei din toata lumea sunteti niste proaste. Sunteti atat de proaste incat nu doar ca mi se face mila ci mi se face rusine ca mi se face mila. Cum puteti ma, chiar. E vreun secret, e vreo reteta, e vreo alchimie, sau vreo pedeapsa? Mai ramane sa puneti asta pe un drapel si sa manifestati liber pe strazile Europei, poate va inchegati intr-o comunitate, poate va da Bruxelles drepturi, poate va binecuvanteaza Dumnezeu (in sfarsit). Poate detoneaza vreun terorist arab prin apropiere...

Niciun comentariu: